od
44.900,00 €
netto

TRON F90+ – eVTOL

TRON więcej modułów – większy zasięg – większa dokładność

Wielki brat - wielkie możliwości - ULS + Fotogrametria. Najbardziej wydajny na świecie dron VTOL dla profesjonalistów

Tron F90+ to profesjonalny elektryczny Bezzałogowy Statek Powietrzny (BSP; ang. UAV) o wysokich parametrach, którego użycie zapewnia wyjątkową wydajność przy jednoczesnym utrzymaniu eleganckiego wzornictwa. Statek Tron F90+ został zaprojektowany z myślą o elastycznej, szybkiej i bezpiecznej integracji różnych sensorów (np. kamer RGB czy kamer wielospektralnych, skanera laserowego i in.) w celu zaspokojenia szerokiego zakresu rosnących potrzeb klientów. Standardy jakości w połączeniu z niezwykle intuicyjną koncepcją obsługi oraz wysoką wydajnością aerodynamiczną (22:1) sprawiają, że Tron F90+ jest czymś wyjątkowym pośród wszystkich BSP dostępnych obecnie na rynku .

Tron F9+ to VTOL, który łączy w sobie możliwości zawisu jak wielowirnikowce UAV (MR), z lotem na długich odcinkach – jak płatowce UAV (A). Podczas pionowego startu i lądowania (VTOL; ang. Vertical Take Off and Landing), cztery silniki kierowane są do góry, a w czasie samego nalotu dwa silniki przednie przechylane są do przodu, a dwa tylne do tyłu. Siła ciągu do przodu wytwarzana jest przez dwa przednie silniki, podczas gdy dwa tylne są wyłączane a śmigła składane. W zależności od kamery (lub innego sensora) zintegrowanej z platformą Tron F90+, model ten nadaje się do szerokiego zakresu profesjonalnych zastosowań w fotogrametrii, teledetekcji, skanowaniu laserowym (ULS), rolnictwie, leśnictwie, ochronie środowiska itp. Korpus Tron F90+ wykonano z włókna szklanego, a skrzydła z włókna węglowego co zapewnia jego unikalną odporność na czynniki zewnętrzne przy jednoczesnej lekkości.

 

Cechy Produktu

Kluczowe cechy Tron F90+:

  • TRON F90+ VTOL – 2w1 czyli połączenie możliwości wielowirnikowa i płatowca. Łatwy w użyciu system zapewnia elastyczne własności operacyjne i możliwość mapowania większych obszarów, niż było to możliwe kiedykolwiek w przypadku zastosowania konwencjonalnych wielowirnikowców (MR). Połączenie zalet wielowirnikowców i płatowców w jeden prosty i solidny system czyni z Tron F90+ idealną platformę do wielu zadań.
  • Wysoce zintegrowana konstrukcja – opracowana jako autonomiczny BSP do profesjonalnego użytku, Tron F90+ ma doskonałą aerodynamikę i wytrzymałość.
  • Wysoka ładowność – solidna i amortyzująca wnęka ładunkowa jest w stanie bezpiecznie pomieścić nawet najbardziej delikatne sensory o wadze do 2 kg. Dzięki możliwości pionowego startu i lądowania, stosowanie drogich i wrażliwych sensorów w TronF90+ jest znacznie bezpieczniejsze w porównaniu do standardowych systemów. Łatwa i bezpieczna obsługa – wystarczy nacisnąć przycisk, a Tron wykona przydzielone zadanie. Pilot ma przejrzysty układ bez mylących przełączników i drążków. Dzięki temu obsługa Tron F90+ jest dla operatora bezproblemowa.
  • Najdłuższy czas lotu w swojej klasie – kompozytowa struktura z włókna węglowego i dłuższa rozpiętość skrzydeł wynosząca 3,5 m, umożliwiają Tronowi latanie w jeszcze silniejszych warunkach wiatrowych niż byłoby to możliwe w przypadku innych bezzałogowych statków powietrznych o tej samej ładowności.
  • Doskonała jakość danych pozyskana z sensorów – Tron F90+ ma ładowność 2 kg. Wnęka ładunkowa Tron oferuje wystarczająco dużo miejsca, aby pomieścić wiele rodzajów sensorów jednocześnie i pozwala zgromadzić ogromne ilości danych w krótszym czasie. Możliwości eVTOL, tłumienie drgań i bezpieczna obudowa utrzymują jakość danych na wysokim poziomie i chronią nawet najbardziej delikatne matryce sensorów.

Oznaczenie F90+ oznacza rozbudowanie Tron o dodatkowe moduły i funkcjonalności takie jak: PPK, ADS-B oraz naziemną stację referencyjną iBase.

  • Najbardziej wydajny na świecie Bezzałogowy Statek Powietrzny pionowego startu i lądowania (VTOL) do użytku profesjonalnego
  • 3500 mm – rozpiętość skrzydeł w mm
  • 90 – maksymalny czas lotu w min.
  • 2000 – ładowność w gramach
  • 5000 – min. zasięg kontroli w metrach
  • Większa dokładność z PPK
  • Większy zasięg telemetrii z częstotliwością 2.4Ghz
  • Georeferencja w locie dzięki iBase
  • Większe bezpieczeństwo dzięki ADS-B
  • Łatwa i bezpieczna obsługa
  • Najdłuższy czas lotu w swojej klasie

WIĘCEJ MODUŁÓW - WIĘKSZY ZASIĘG - WIĘKSZA ŁADOWNOŚĆ

Łatwy i bezpieczny BSP

Naciśnięcie guzika wystarczy by TRON wykonał zaplanowana misję. Kontroler m bardzo intuicyjny interfejs bez zbędnych przełączników i dźwigni. Tron F9 oraz kontroler pracują płynnie ze sobą aby automatycznie zrealizować zaplanowane zadania, przy jednoczesnej możliwości przejęcia przez operatora nadzoru nad nalotem w sytuacjach niebezpiecznych.

Dzięki odpowiednio zaprojektowanemu design VTOL przez Quantum-System, twoja inwestycja nigdy nie będzie zagrożona dzięki eliminacji startów z „ręki” lub nieprzewidzianych lądowań.

 

Wytrzymałość

Zastosowanie kompozytów z włókien węglowych i duża rozpiętość skrzydeł (3.5m) pozwala TRON F9 na wykonywanie długich misji fotogrametrycznych nawet przy niekorzystnych warunkach wietrznych, przy których inne elektryczne BSP z ta sama ładownością nie dałyby rady. Wiele godzin pracy konstruktorzy TRON F9 poświęcili na dopracowanie geometrii skrzydeł która zapewnia współczynnik szybowania na poziomie 22:1

 

Więcej sensorów w przedziale ładunkowym

TRON F9 posiada przedział ładunkowy przeznaczony na sensory większych rozmiarów. Zapewnia to możliwość montażu bardzo różnych sensorów (np. kamer czy skanerów laserowych) pozwalając na pozyskiwanie ogromnych zbiorów danych w krótszym czasie.
Możliwości elektrycznego VTOL, ograniczenie wibracji oraz zabezpieczająca konstrukcja pozwala na pozyskiwanie danych na wysokim poziomie chroniąc kosztowne i delikatne sensory w przedziale ładunkowym.

Płatowiec VTOL

Połączenie eVTOLS oraz płatowca w jeden nieskomplikowany system daje ci wiele możliwości kartowania rozległych obszarów (np. 700 ha na 1 baterii) co nie było dotąd możliwe przy zastosowaniu wielowirnikowców.

Naszym celem było wykorzystanie najlepszych cech wielowoirnikowców oraz płatowców do stworzenia kompletnej koncepcji BSP TRON F9. To nasze rozwiązanie na wykorzystanie ciężkich sensorów dla specjalnych zastosowań.

 

Wysoce zintegrowany desing

Tron F9 został opracowany jako wysoce aerodynamiczna konstrukcja autonomicznego BSP charakteryzującą się dużą odpornością.

Każda część i podzespół tego BSP zostały stworzone z myślą o twoich specyficznych potrzebach. Nasi konstruktorzy zapewniają możliwość kontroli każdego podzespołu co gwarantuje uzyskanie najwyższych osiągów BSP.

 

Duża ładowność

Przestrzeń ładunkowa TRON F9 zapewnia tłumienie wibracji, bezpieczeństwo i dostosowanie do najbardziej wymagających bezpieczeństwa sensorów (np. skaner laserowy) ważących do 2 kg.

Dzięki zaawansowanemu systemowi VTOL (pionowy start i lądowanie) Twoje wrażliwe i drogie sensory rejestrujące są bezpieczniejsze w porównaniu do innych konkurencyjnych systemów.

 

Specyfikacja

Maksymalna masa startowa (MTOM) 13,5 kg

Maksymalny czas lotu 90 min

Maksymalny obszar lotu 1500 ha (AGL = 100 m)

Zasięg kontroli i transmiji danych 5 km

Maksymalna ładowność 2,0 kg

Optymalna prędkość lotu 18 m/s

Maksymalna odporność na wiatr podczas stru/lądowania 8,5 m

Maksymalna odporność na wiatr podczas lotu 12,0 m/s

Rozpiętość skrzydeł 3,5 m

Wymiary wzmacnianej skrzyni transportowej 177,5 cm x 32,5 cm x 42,8 cm

Pakiet Tron F90+ zawiera:

 Płatowiec Tron F90+

  • QBase 3D – oprogramowanie do planowania misji (Win 10 64Bit)
  • Kontroler (RC)
  • System ADS-B (ping USB)
  • iBase – pakiet naziemnej stacji referencyjnej
  • 4 Telemetry Data Link
  • Baterie + ładowarka
  • Skrzynię transportową
  • Gwarancję 1-roczną
  • Wsparcie techniczne (Hotline; Update)

Zapewniona kompatybilność z:

  • Metashape (Agisoft)
  • Drone2Map Esri
  • Pix4D
  • Precisionhawk PrecisionMapper
  • Drone Deploy

Większa precyzja dzięki zastosowaniu trybu PPK pomiarów GNSS

GeoTagowanie zdjęć podczas lotu. Różne opcje post-processing. Kompatibilność z RINEX

 

Większy zasięg telemetrii na częstotliwości 2.4GHz

Telemetria 2.4Ghz zapewnia w przypadku lotów BVLOS pełną kontrolę na co najmniej 5km

Georeferencja z wykorzystaniem stacji referencyjnej DBase

DBase jest podstawową stacje referencyjną GNSS umożliwiającą osiągnięcie precyzji względnej geotagowania do około 2-5cm

 

System ostrzegawczy ADS-B

Automatyczna integracja Live-Air-Trafic-Info ze stacją QBase

 

 

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

Pobierz broszurę

Quantum-Systems